|
|
|
|
קידום אתרים - האם כדאי לעשות זאת לבד?
אל תתנו לצירוף "קידום אתרים" לבלבל אתכם ולגרום לכם לחשוב כי מדובר במשימה פשוטה, קצרה והגיונית. כיום, במצב בו יש אלפי! אתרי אינטרנט בכל תחום העוסקים בכל נושא ונושא, יש תחרות אגרסיבית על ליבם של הגולשים וככל שיש יותר אתרי אינטרנט (אתרים חדשים מתווספים לרשת על בסיס יומי) כך התחרות גדלה. לכן - קידום אתרים הוא לא עניין של מה בכל אלא עניין של חיים ומוות (מבחינת האתר). אתרים אשר לא נהנים מ"קידום אתרים מקצועי" פשוט לא שורדים ואתר שאינו מצליח להניב תוצאות - היינו אתרים שגולשים לא נכנסים אליו הוא לא סתם אתר לא רווחי אלא הוא אתר יקר! חברות וארגונים משקיעים אלפי שקלים בשנה בבניית אתרים, פתרונות אחסון אתרים, קידום אתרים, הפקת תכנים ועוד. אם האתר לא עומד ביעדים, היינו לא מצליח למשוך גולשים שיכנסו לאתר, יחשפו לערכי החברה, ירכשו דרך האתר מוצרים או ירשמו לשירותים או לחילופין יגיבו למסרים הפרסומיים של מפרסמים חיצוניים באתר - האתר פשוט לא יעיל ואף יקר לתחזוקה. לכן, קידום אתרים היא האופצייה היחידה להבטיח את הצלחת הפרויקט שכבר התחלתם אותו באופן טבעי.
לשאלה האם כדאי לפנות אל חברות המתמחות בשירותי קידום אתרים או לקחת את הפרויקט ולבצע אותו בתוך החברה, מה שנקרא HOUSE IN - התשובה היא מורכבת. קודם כל צריך להעביר את האתר לחברה מקצועית שתשדרג אותו ותתחיל לדחוף אותו במנועי הקידום כמה שיותר מהר. אם אתם בוחרים לטווח הארוך בפתרון של ניהול מערך קידום אתרים בתוך החברה, עליכם לשלוח לפחות עובד חברה אחד לקורס קידום אתרים מקצועי בכדי שיוכל לעמוד במשימה כשיש בידיו את כל הכלים הנחוצים.
המודל של מקדם אתרים בתוך הארגון משתלם רק אם החברה מתבססת על פעילות אינטרנטית כמודל עסקי ראשי. |
|
|
|